Genomgångar

fredag 25 april 2014

Utvärdering vecka 17

Nu är den här veckan slut och den sista gruppen har fått diskutera och skriva en utvärdering. Här kommer utvärderingen för vecka 17:

Vi har träfat läsfixarna en heter kånsnären,spåguman,kajbåjen,dektektiven och repårten.
Vi har haft Kängrumatte då löste vi mattekluringar. Orjentering har åkso jobbat med närman kör orjentering är att man ska ha kul,leta,karta,springa leta efter synbåller. Vi har läst i våra  
läsläxor kapitlet hemden nästa vecka är det kapitlet Viktor hurra!!!!!!!! Vi har skrivit vårtalet.
Det har varit en rolig vecka!!!!!Helsningar Zack,Märtha,Sofia och Fredric!!!!!!!!!!!!!!!
HA EN TREVLIG HELG!!!!!!!!!!!Stranden 

Jag behöver inte skriva vilka som har varit delaktiga i detta då de redan själva skrev under.

Jag läste upp detta för resten av klassen och de höll med om allt. Jag frågade som vanligt om någon ville lägga till något och det blev några saker.

Annika: vi har övat på ord, maj och... ja veckans ord.
Elias: engelska ord. Vi har lärt oss mer engelska och pratat med kompisar.
Alexander: du har ändrat namnet på våra regler, från Strandens regler till Strandens gyllene regler.

Jag håller med barnen när även jag hälsar alla En trevlig (och solig) helg!

1 kommentar: